Prekių katalogas

Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Ar galiu rasti detalę jūsų parduotuvėje, jei žinau jos originalų arba kitą, ne ACE kodą ?

    Daugeliu atvejų - taip. Įveskite paieškos laukelyje jums žinomą detalės kodą. Jei detalės neradote, rašykite arba skambinkite - būtinai pasistengsime padėti.

    2. Per kiek laiko išsiųsite prekę, kurią turite sandėlyje Klaipėdoje?

    Kurjeriu prekę išsiųsime tą pačią  darbo dieną, jei apmokėsite iki 13.30 val., arba sekančią darbo dieną, jei apmokėsite po 13.30 val. Į Lp Express paštomatą - apmokėjus iki 15.30 val, DPD paštomatus arba atsiėmimo punktus - apmokėjus iki 14 val.

    3. Per kiek laiko išsiųsite prekę, kurios neturite sandėlyje Klaipėdoje?

    Užsakant detalę, kurios sandėlyje neturime, gausite pranešimą, kad užsakymą turi patvirtinti vadybininkas. Priklausomai nuo to, ar detalė yra Olandijos sandėlyje ir kokį siuntimo būdą rinksitės, detalės tiekimas užtruks nuo 1 iki 10 darbo dienų. Vadybininkas suderins su jumis ir suderins visas pristatymo galimybes.